keskiviikko 28. marraskuuta 2018

LUONNON OMA

Olen aina rakastanut olla luonnossa. Luonto on ollut mulle turvapaikka. Sinne olen mennyt jakamaan huoleni. Hakemaan energiaa. Muuten vain olemaan. Musta ei ehkä päällepäin näy, mutta olen oikeesti aika luonnonlapsi. Saatan jäädä joskus vain tuijottamaan ikkunasta ulkomaailmaa ja tarkkailla kaikkea kuin pieni lapsi. Joskus ulkona ollessa hymyilen tyhmästi, koska olen vain onnellinen ympärillä olevasta luonnonvoimasta. Ehkä siksi mun Instagramin tilikin on aina vain täynnä luontokuvia, koska haluan vain jakaa sen kauneuden muillekin.

Yksi päivä sanoin kaverille jotain tv-mainosta katsoessa, että olisi niin ihana päästä jonkun sponssaamana vain kuvailemaan ympäri maailmaa ja jakaa ne kuvat muiden nähtäväksi. Saisin toteuttaa siinä samalla useampaa haavetta: matkustella, olla luonnon armoilla ja valokuvata. Täydellistä. Eli kykyjenetsijät hoi! Mut löytää täältä. Heh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti